Hak Cipta Terpelihara. Sebarang item yang mahu diambil daripada blog ini wajib mendapat keizinan pemilik blog. Budi Bahasa Amalan Kita

Isnin, Januari 26, 2009

Tari Ilusi

Larut malam semalam
mimpi lancang bertandang
seluruh indera memaksa jiwa menari
mempersembahkan sebuah tarian ilusi
pagi menyentap mimpi pergi
meninggalkan aku yang berkeringat di hati.

4 ulasan:

farhana berkata...

Zana, mesti macam baru lepas lari 100 meter pecut kan? agak2 hang buleh masuk commonwealth games ka, sea games ka? olimpik? aku rasa yang tu tentu2 dah hang tak layak.. wakakakkakak...

zanazanzaly berkata...

farhana oh farhana...
adakah kau dengar suara
yang menyeru namamu
atau kau masih keliru
tak tahu yang mana satu
suara Jinbara atau Jintoncet?

farhana berkata...

zana.. sama ja.. dua2 tu adalah jin.. mujoq jugak lagu tu macam bagus.. so, top lah nama aku.. di persada seni.. dan aku juga teraga gah seperti jin2 itu.. muahahhahahah

zanazanzaly berkata...

farhana,
tak mengapa untuk rasa gah
harap jangan mudah mengah!
tak pun sudah terhantuk baru terngadah,
menyesal kau tak sudah.