Hak Cipta Terpelihara. Sebarang item yang mahu diambil daripada blog ini wajib mendapat keizinan pemilik blog. Budi Bahasa Amalan Kita

Isnin, Jun 08, 2009

Warkah Utusan

Sepucuk warkah dari Utusan
bertarikh 3 haribulan
tengahari tadi
saya terima pada 8 haribulan.
Terima kasih kerana mengutusi
sekarang, saya boleh beri jawapan
kepada seseorang
yang meminta saya datang.
Mana mungkin saya hadiri
tanpa undangan rasmi
selaku insan seni,
penulis mini seperti saya ini
dibumbui segan dan memiliki hati.
>>fikirlah sendiri!

6 ulasan:

Rahimin Idris berkata...

tahniah. 'penulis mini'? tak de mini nye dah demo tu. tersohor dah.

zanazanzaly berkata...

rahimin,
rahimin,
terima kasih setulus kasih.
A'ah ya tak ya juga. Kereta mini pun ada penggemarnya, hahaha.

Unknown berkata...

saya berkata...
Tahniah.
Tahniah.
Tahniah.
kak, menang berganda HSKU 2008.
makin tersohor nampaknya.

Teratakerapung,
retak serong,

zanazanzaly berkata...

saya,
terima kasih sudi ke mari dan mengucapkan kata-kata yang baik-baik. Sila singgah lagi ke laman maya saya dan jika melintasi Padang Embun, silalah menyapa jika nampak saya sedang menyiram bunga.

Anem Arnamee berkata...

Salam.. tahniah.. ;)

zanazanzaly berkata...

arnamee,
salam kembali. terima kasih atas ucapan dan kunjungan.